2012. március 4., vasárnap

2012. március 4. (vasárnap)


Még mindig nem vagyok teljesen jól. Ez a hét azt hiszem, mindkettőnket megviselt. Napokig lázas voltam, fel sem tudtam kelni. Éreztem, hogy Neked sem valami jó odabent. Többször fájt a hasam (nagyjából ott, ahol Te laksz). Viszont nagyon meg kell dicsérjelek, mert az utóbbi napokban kevésbé voltál követelődző étel terén, amiért külön hálás vagyok, mert szó szerint minden ételtől undorodom, így nehéz lett volna rendszeresen és sokat enni. Persze a Te érdekedben azért próbáltam magamba tömködni néhány falatot. Sajnos, mivel nem javulok, antibiotikumot is kell szednem. Remélem Rád nem lesz hatással.

Közben komoly döntést hoztam: nem megyek vissza dolgozni. Azt hiszem, mindkettőnk érdeke ezt diktálja.

Súly: 63,7 kg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése